Nové metriky v Skliku – pro obsahové kampaně

Potom, co Seznam.cz přidal do Skliku video kampaně, pokračuje v rozvoji Skliku v plnohodnotný a konkurenčnější systém dále. Aktuálně Seznam.cz, do tohoto PPC systému, přidal nové metriky – právě pro další vyhodnocení kampaní – aby inzerent mohl zjistit a naplánovat jak lépe zasahovat svoji cílovou skupinu.

Nové metriky jsou:

  • Zásah (Unikátní uživatelé) 
  • Noví uživatelé (Inkrementální reach)
  • Průměrná frekvence zobrazení reklamy
  • Win rate

Metriky jsou dostupné i zpětně od 1.1. 2020, jen win rate má data až od 10.9.2020.

Více o metrikách v Seznam Akademie – https://akademie.sklik.cz/obsahova-sit/vyhodnoceni-obsahovych-kampani/metriky-pro-vyhodnoceni-obsahovych-kampani/ nebo také v nápovědě k brand. kampaním – https://napoveda.sklik.cz/mereni-uspesnosti/brandove-kampane/

Více o novince na Sklik Blogu: https://blog.seznam.cz/2020/10/v-skliku-nyni-lepe-vyhodnotite-vykon-display-kampani/

Mohlo by se vám líbit...

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *