Nové metriky v Skliku – pro obsahové kampaně
Potom, co Seznam.cz přidal do Skliku video kampaně, pokračuje v rozvoji Skliku v plnohodnotný a konkurenčnější systém dále. Aktuálně Seznam.cz, do tohoto PPC systému, přidal nové metriky – právě pro další vyhodnocení kampaní – aby inzerent mohl zjistit a naplánovat jak lépe zasahovat svoji cílovou skupinu.
Nové metriky jsou:
- Zásah (Unikátní uživatelé)
- Noví uživatelé (Inkrementální reach)
- Průměrná frekvence zobrazení reklamy
- Win rate
Metriky jsou dostupné i zpětně od 1.1. 2020, jen win rate má data až od 10.9.2020.
Více o metrikách v Seznam Akademie – https://akademie.sklik.cz/obsahova-sit/vyhodnoceni-obsahovych-kampani/metriky-pro-vyhodnoceni-obsahovych-kampani/ nebo také v nápovědě k brand. kampaním – https://napoveda.sklik.cz/mereni-uspesnosti/brandove-kampane/
Více o novince na Sklik Blogu: https://blog.seznam.cz/2020/10/v-skliku-nyni-lepe-vyhodnotite-vykon-display-kampani/