Sklik spouští cílení na vlastní seznamy zákazníků

Sklik nově umožňuje práci s klientskými daty ve formě vlastních seznamů emailových adres. Představujeme tak novou formu cílení, která nabízí nové možnosti zapojení dat z CRM či CDP systémů.

Seznam.cz se snaží udělat z Skliku centralizované místo pro nákup a sledování reklamy. V budoucnu by měl (nebo alespoň mezi smělé plány patří) také např. integrovat přímý nákup.

Sklik s klientskými data nyní tak dohání globální reklamní platformy jako jsou Google nebo Facebook.

Celá novinka je na Seznam.cz blogu – https://blog.seznam.cz/2021/09/ziskejte-vice-objednavek-pomoci-cileni-na-vlastni-seznamy-zakazniku/, včetně prvních case-studies (např. z dílny agentury Proficio).

Mohlo by se vám líbit...

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.