Google AdWords utratí až dvojnásobek denního rozpočtu

Pokud jste nezaznamenali upozornění v AdWords … tak denní rozpočet může dosáhnout až dvojnásobek denního rozpočtu. Za měsíc by neměl rozpočet přesáhnout 30,4 * denní rozpočet, ale určitě zajímavé to bude u krátkodobých kampaní (1-2 týdny – tedy při období menším nežli měsíc)

Počínaje 4. říjnem 2017 bude v rámci kampaní možné v jednom dni utratit až dvojnásobek průměrného denního rozpočtu, což vám usnadní dosažení reklamních cílů, například kliknutí či konverzí.

Ve dnech s velkými objemy vysoce kvalitní návštěvnosti mohou vaše náklady na zobrazování převýšit váš denní rozpočet až dvojnásobně. Toto překročení je pak vyváženo ve dnech, kdy výdaje nedosahují vašeho denního rozpočtu.

Mějte na paměti, že částka, která vám bude účtována, nepřesáhne měsíční limit poplatků: průměrný počet dní v měsíci (30,4) násobený vaším průměrným denním rozpočtem.

Více informací je k naleznutí v Google AdWords nápovědě.

Spoiler: A podle Google – „A je to dobrá věc“ (viz nápověda).

Mohlo by se vám líbit...

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *