PPC: Sklik a možnosti retargetingu

Uživatele, kteří již nějak interagovali s vaším brandem, je vždy lehčí oslovit a zpravidla u nich jsou poté také lepší výsledky.

Pomocí retargetingu v Skliku máte možnost oslovit uživatele nejen z webových stránek, ale také pomocí dalších dat ze služeb Seznamu:

  • Firmy.cz (pokud máte pobočku na Firmy.cz)
  • Kupi.cz (pokud využíváte reklamní formát Leták / katalog)
  • Stream.cz (pokud máte produktový pořád / pořád na míru  product placement / generální partnerství)
  • PR článek (novinky.cz, super.cz, sport.cz či proženy.cz)
  • Sauto.cz (retargetingový kód do karet „vlastní karty Standard“ či „Vlastní karty Premium“)

Detail, celý článek, případně video na blogu Seznamu / Skliku – zde.

Mohlo by se vám líbit...

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.