Sklik: DRTG návštěvníků Seznamu

Seznam nově v Skliku zpřístupňuje svoje data a umožňuje inzerentům oslovit uživatele, kteří se na webech Seznamu prohlíželi stejné zboží/produkty – tedy aniž by navštívili inzerentův web.

Výhody tohoto cílení:

  • Zákazník nemusí navštívit váš web, abyste jej mohli oslovit.
  • Seznam používá nejrelevantnější data o produktech díky databázi Zboží.cz.
  • Bude fungovat i po konci cookies třetích stran u hlavních prohlížečů.
  • Data jsou prý plně kompatibilní s GDPR.

Mimo jiné, Seznam doporučuje v kampani / cílení vyloučit aktuální/Vaše návštěvníky, aby nedocházelo ke kanibalizaci.

Původní novinku naleznete na blogu Seznamu:

Mohlo by se vám líbit...

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.